Web plný novinek ze světa automobilismu. Kromě spousty zajímavých informací zde naleznete také rozsáhlé
galerie wallpaperů, zajímavé reklamy, music videa a prezentační filmy.
Celý team bleskovka.cz/auta Vám přeje hodně skvělých zážitků s naším webem.
Moderátorka rádia Evropa 2 - Markéta Rachmanová - nám poskytla rozhovor. Pokud Vás zajímá, jaký má k autům vztah, co si o nich myslí anebo co vzkazuje český řidičům, neváhejte s přečtením - zde.
Jak se to mele... V současné době to vypadá na oficiální uklidnění vztahů. Oba jezdci spolu již trochu mluví. Alonso se teď bude muset snažit být v klidu, protože dostal od šéfa McLarenu, Rona Dennise, ultimátum. Ještě jeden prohřešek a letí. Uvidíme, jestli to vydrží, anebo si bude muset místo hledat jinde. Ani v tom případě by ale nebyl důvod k smutku. Jeden z nejlepších pilotů F1 by byl poměrně žádaným artiklem.
Vtipné video k tomuto tématu.
EA každý rok vydává další díly svých nejprodávanějších titulů. A řada Need For Speed rozhodně nebude vyjímkou. Jedenáctý díl populární série se již blíží na naše monitory. ProStreet byl oficiálně ohlášen 31. května spolu s několika screenshoty. Nový díl bude svým způsobem zase o nějaký ten kousek vybočovat z dosavadní série. Z textů EA a vydaných screenshotů je již zřejmé, že ProStreet nebude tím obyčejným arcadovým simulátorem, jakým vždy NFS bylo.
Celý článek si můžete přečíst zde.
Kia na blížícím se Frankfurtském autosalonu předvede koncept sportovního kupé 2+2. Design byl navržen Peterem Schreyerem. Podle jeho vlastních slov by byl rád, kdyby se tato studie stala nástinem image, o kterou bude v budoucnosti automobilka Kia usilovat. K dispozici jsou zatím pouze dvě fotografie tohoto sportovního vozu s pohonem zadních kol. Na jedné vidíme impresivní příď a na druhé je vůz vyobrazen z profilu.
DeLorean Motor Company oznámila obnovení výroby vozu DeLorean (známý například z filmu Návrat do budoucnosti). DeLoreany se budou vyrábět manuálně, zhruba jeden až dva do měsíce. Design exteriéru zůstane zachován, modernizací však projde interiér a pohonná jednotka. K zákazníkům první vozy poputují již příští rok a to za cenu 57 500 dolarů.
Mitsubishi Lancer Evolution X získá robotizovanou převodovku se dvěma spojkami - Twin Clutch SST. Převodovka má režimy: Normal, Sport a SuperSport. Pohon všech kol má tři předdefinované režimy: asfalt, štěrk a sníh. Ve voze najdeme ASC, Sport ABS a další kontrolní systémy, které jsou všechny sjednoceny pod S-AWC systémem.
Nové Mini Kabrio by konečně mělo odstranit neduhy současné verze jako je vrzání a skřípání. Bohužel C sloupky zůstanou pořád stejně široké, takže viditelnost dozadu nebude ani u této verze příliš dobrá. Pod kapotou by vozům Mini druhé generace měly tepat nové šestnáctiventilové motory. Do prodeje vůz poputuje v roce 2009.
13. - 23. 8 2007 se koná již 62. Frankfurtský autosalon. Očekává se zde uvedení a předvedení mnoha nových vozů. Například Fiat 500, Alfa Romeo 149, BMW M3 V8, BMW CS nebo Mini Clubman.
Máte dobrý slohový projev? Chcete si přivydělat? Baví vás auta? Pište články pro bleskovka.cz/auta!
V případě zájmu se ozvěte na icq 333793268.
Značka Artega se chystá proniknout do vyššího segmentu automobilového trhu a pěkně se tam usadit. Jestli se jí to podaří nebo ne, ukáže právě její první model - Artega GT. Sportovní vůz pro ty, kteří se chtějí odlišovat něčím novým. Po přečtení tohoto článku budete moci posoudit, zde má vůz šanci prorazit.
Značka Artega vznikla ze společenosti Paragon AG, což je významný dodavatel elektroniky do automobilů, se sídlem v německém Porýní. Cílem automobilky je vyrábět ve všech ohledech kvalitní vozy, které dokáží zaujmout.
Artega GT v sobě kombinuje potenciál výkonného sportovního auta s vlastnostmi kupé pro každodenní použití. Vývoj se zaměřil na čtyři hlavní priority:
- Výrazný avšak přesto elegantní vzhled. Renomovaný designér Henrik Fisker vozu nadělil čisté linie, šířku, nízkou výšku a kompaktnost. Artega je propracovaná nejen zvenku. Interiér je tak praktický, jak jen může být praktický interiér vozu této konstrukce. Vevnitř je dost místa jak pro dvě osoby, tak i pro jejich zavazadla a navíc může být za příplatek integrováno dětské sedadlo.
- Hbitost, jízdní dynamika a bezpečí. Vůz má výbornou tuhost, ale i nízkou hmotnost, díky odlehčené konstrukci (rám z hliníku a karoserie z uhlíkových kompozitních materiálů) a menším rozměrům (3950 x 1880 x 1180). Kvalitní komponenty pocházející z koncernu Volkswagen a koncepce s motorem umístěným vzadu slibují solidní jízdní výsledky. Pohonnou jednotku (čtyřlitrový šestiválec o výkonu 200 koní a maximálním točivém momentu 542 Nm při 6600 otáčkách za minutu) obsluhuje šestistupňová převodovka. Z 0 na 100 se vůz rozjede za 5 sekund a potom může pokračovat až na 270 km/h.
- Účelnost. Vývojáři kladli velký důraz na cestující. Dokazuje to velké množství odkládacích prostor a dvě komory pro zavadla, na která se ve většině sportovních vozů neklade příliš velký ohled. Klíčem bylo umístění motoru naležato.
- Ovládací prvky. Zkušenosti v oboru elektroniky otevřely dveře široké paletě inovativních kontrolních a informačních systémů. Artega GT tak získává zcela jedinečný interiér. Technici se vyřádili například na unikátním dvojitém tachometru/otáčkoměru nebo speciálním displeji.
Ke konci tohoto roku bude v Delbrücku dokončena vlastní firemní továrna (mimochodem velice moderní), ze které následně budou vyjíždět Artegy GT, následovně i případné další modely. Na tomto místě se budou vozy vyrábět, montovat i prodávat.
A cena? Ta bude začínat na 75 000 € (přes dva miliony korun).
Wallpapery
1600x1200 1280x1960 1024x768 |
1600x1200 1280x1960 1024x768 |
1600x1200 1280x1960 1024x768 |