Web plný novinek ze světa automobilismu. Kromě spousty zajímavých informací zde naleznete také rozsáhlé
galerie wallpaperů, zajímavé reklamy, music videa a prezentační filmy.
Celý team bleskovka.cz/auta Vám přeje hodně skvělých zážitků s naším webem.
Moderátorka rádia Evropa 2 - Markéta Rachmanová - nám poskytla rozhovor. Pokud Vás zajímá, jaký má k autům vztah, co si o nich myslí anebo co vzkazuje český řidičům, neváhejte s přečtením - zde.
Jak se to mele... V současné době to vypadá na oficiální uklidnění vztahů. Oba jezdci spolu již trochu mluví. Alonso se teď bude muset snažit být v klidu, protože dostal od šéfa McLarenu, Rona Dennise, ultimátum. Ještě jeden prohřešek a letí. Uvidíme, jestli to vydrží, anebo si bude muset místo hledat jinde. Ani v tom případě by ale nebyl důvod k smutku. Jeden z nejlepších pilotů F1 by byl poměrně žádaným artiklem.
Vtipné video k tomuto tématu.
EA každý rok vydává další díly svých nejprodávanějších titulů. A řada Need For Speed rozhodně nebude vyjímkou. Jedenáctý díl populární série se již blíží na naše monitory. ProStreet byl oficiálně ohlášen 31. května spolu s několika screenshoty. Nový díl bude svým způsobem zase o nějaký ten kousek vybočovat z dosavadní série. Z textů EA a vydaných screenshotů je již zřejmé, že ProStreet nebude tím obyčejným arcadovým simulátorem, jakým vždy NFS bylo.
Celý článek si můžete přečíst zde.
Kia na blížícím se Frankfurtském autosalonu předvede koncept sportovního kupé 2+2. Design byl navržen Peterem Schreyerem. Podle jeho vlastních slov by byl rád, kdyby se tato studie stala nástinem image, o kterou bude v budoucnosti automobilka Kia usilovat. K dispozici jsou zatím pouze dvě fotografie tohoto sportovního vozu s pohonem zadních kol. Na jedné vidíme impresivní příď a na druhé je vůz vyobrazen z profilu.
DeLorean Motor Company oznámila obnovení výroby vozu DeLorean (známý například z filmu Návrat do budoucnosti). DeLoreany se budou vyrábět manuálně, zhruba jeden až dva do měsíce. Design exteriéru zůstane zachován, modernizací však projde interiér a pohonná jednotka. K zákazníkům první vozy poputují již příští rok a to za cenu 57 500 dolarů.
Mitsubishi Lancer Evolution X získá robotizovanou převodovku se dvěma spojkami - Twin Clutch SST. Převodovka má režimy: Normal, Sport a SuperSport. Pohon všech kol má tři předdefinované režimy: asfalt, štěrk a sníh. Ve voze najdeme ASC, Sport ABS a další kontrolní systémy, které jsou všechny sjednoceny pod S-AWC systémem.
Nové Mini Kabrio by konečně mělo odstranit neduhy současné verze jako je vrzání a skřípání. Bohužel C sloupky zůstanou pořád stejně široké, takže viditelnost dozadu nebude ani u této verze příliš dobrá. Pod kapotou by vozům Mini druhé generace měly tepat nové šestnáctiventilové motory. Do prodeje vůz poputuje v roce 2009.
13. - 23. 8 2007 se koná již 62. Frankfurtský autosalon. Očekává se zde uvedení a předvedení mnoha nových vozů. Například Fiat 500, Alfa Romeo 149, BMW M3 V8, BMW CS nebo Mini Clubman.
Máte dobrý slohový projev? Chcete si přivydělat? Baví vás auta? Pište články pro bleskovka.cz/auta!
V případě zájmu se ozvěte na icq 333793268.
Od té doby co Mercedes-Benz uvedl na trh svůj model s označením CLS, vytvořil zcela novou třídu na trhu s automobily - kategorie rychlých limuzín. Je tedy jasné, co tuto třídu definuje. Především vysoký luxus, ale zároveň velmi dobré jízdní vlastnosti. A BMW rozhodně nedopustí, aby Mercedes měl v této třídě monopol. Proto na autosalonu v Šanghaji německá automobilka BMW představila svůj koncept pod názvem BMW CS.
Koncept jde v duchu nového designu a možná kráčí v tomto směru ještě dál. Základní identifikační znaky BMW však i nadále zůstávají. Začneme několika čísly, které nám výrazně napoví o koncepci vozu, tak tedy délka 5106 mm, šířka 1978 mm a výška 1376 mm. Rozměry předčí i sedmičkovou řadu. Díky své výšce je zřejmé, že pohodlí na zadních sedadlech bude velmi diskutabilní. Je to tak především proto, že toto není klasická limuzína, která se řídí ze zadního sedadla, ale je to vůž pro manažery co si chtějí užít komfort a rychlou jízdu.
Tím se dostáváme ke kokpitu, který je vytvořen v duchu retro stylu. Na první pohled jistě zaujmou hlavní budíky, kde se snoubí oranžovo žlutý retro vzhled spolu s nejmodernějšími technologiemi. Co je také zajímavé, je, že středu palubní desky nevévodí žádný obrovský displej, jak jsme si normálně zvykli vídat, ale jsou zde klasické vypínače a displej je schován v jakési „nudličce“ nad těmito ovladači.
Celý koncept je ale stále obalen rouškou tajemství. Zatím nebyly představeny žádné agregáty. Je také docela možné, že koncept se stane podkladem pro zcela jinou řadu. Můžeme si být jisti jen tím, že BMW rozhodně nebude otálet a okrádat se tak o zisk.
Screenshoty: